Viken MDG søker arrangements- og kampanjeansvarlig til valgkampen

Fotocredit: Svein Gunnar Kjøde

Vil du være med på laget som jobber hardt for et Norge som tar vare på både mennesker og miljø?

26. oktober 2018

Vil du bidra til at De Grønne blir synlige på gater og torg i hele Viken? Vil du hjelpe oss med å vinne valget i 2019? Vi søker en systematisk, selvgående og iderik person med stå-på-vilje til en spennende prosjektstilling.

Du vil sammen med valgkampteamet i Viken MDG ha ansvar for å omsette valgkampstrategi til konkrete prosjekter og bidra med å organisere viktige deler av bakkevalgkampen på tvers av kommunene.

Du får et stort ansvar, både for planlegging og gjennomføring av gatevalgkampen. Dine hovedoppgaver blir å samarbeide tett med lokallagene om skolering og bemanning av stands, legge konkrete planer for en rekke valgkampaktiviteter og være sjef for gjennomføringen. Du får oppfølgingsansvar for frivillige.

Arbeidsoppgaver:

• Ansvar for å planlegge og arrangere små og store arrangementer sammen med valgkamp-teamet
  • Ansvar for kampanjer og aksjoner rundt om i fylkene
  • Følge opp frivillige

Du bør:

• Ha erfaring med prosjektstyring og organisering av større arrangementer.
  • Ha kjennskap til Miljøparitet De Grønne eller er forberedt på å gjøre en innsats for å bli kjent med organisasjonen.
  • Ha stå-på-vilje og være kreativ, initiativrik og strukturert.
  • Ha lett for å ta kontakt med og motivere frivillige som vil gjøre en innsats
  • Har stor arbeidskapasitet og evne til å holde fremdrift på flere oppgaver samtidig.
  • Evner å jobbe selvstendig og fungererer godt i team.

Vi tilbyr:

• Arbeidssted: Oslo, men reising i Akershus, Østfold og Buskerud vil forekomme.
  • Lønn etter avtale
  • Mulighet til å være midt i en valgkamp der mye står på spill
  • Et hektisk og trivelig arbeidsmiljø

Stillingens omfang er ni månedsverk i 50% stilling. Vi ønsker oppstart i begynnelsen av januar med varighet ut september. Det er ønskelig at stillingen tiltredes på timesbasis eller annen deltid i en oppstartsperiode før den går over til fulltid senest i mai. Vi ønsker å være fleksible slik at rette kandidat kan tilpasse dette med andre arbeidsgivere og forpliktelser. Arbeid på kveldstid og i helger må påregnes.

Søknadsfrist: 15. november 2018
Tiltredelse: Januar 2019

Søknad med CV sendes til kristin.gjorv@mdg.no. For nærmere informasjon om stillingen, kontakt fylkessekretær Kristin Gjørv på tlf. 980 44 758 eller e-post kristin.gjorv@mdg.no.